Գնահատում

Սովորողի անուն ազգանուն, բլոգի հղում՝Արայիկ Թումանյան

Դպրոց, դասարան՝ Արևմտյան Դպրոց֊պարտեզ երեքի մեկ դասարան

Իմ բլոգը բացել ենք մայիս ամսին։ Հենց առաջին օրվանից սկսել եմ տեղադրել իմ բոլոռ նյութերը։ Ես ուրախ եմ, որ ես առդեն բլոգեռ եմ։

Դպրոցում իմ ընտրությամբ գործունեությունը տեխնալոգիան է։ Այնտեղ մենք նկարում ենք և կավով աշխատում։

Լրացուցիչ կրթություն՝ Ես գնում եմ կառատի և ես ստանում եմ հաճույք որ պարապում եմ կառատ է գիտ էք որ ես և ելի մի քանի մարդ կստանան սպիտակ ու դեղին գոտի։

Մասնակցել եմ՝ /նշել ամիսներով/

  • Մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ՝ մասնաքցել եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ, ռուսերենի ֆլեշմոբ
  • Մայրենիի ֆլեշմոբ՝ֆլեշմոբ մասնաքցել եմ մայրենի ֆլեշմոբ ռուսերենի ֆլեշմոբ
  • Ռուսերենի ֆլեշմոբ՝ֆլեշմոբ մասնաքցել եմ ռուսերնի ֆլեշմոբ ռուսերենի ֆլեշմոբ
  • Անգլերենի ֆլեշմոբ՝ֆլեշմոբ մասնաքցել եմ ռուսերնի ֆլեշմոբ ռուսերենի ֆլեշմոբ
  • Շախմատի ֆլեշմոբ՝։

Սեպտեմբեր ամսից յուրացրած ծրագրեր՝ծրագրից են edublogs, google maps,outlook,teams, համացանցից, ես կարողանում եմ

Բլոգի բաժիններ՝ մայրենի,մատեմատիկա,ռուսերեն,անգլերեն, ճամփորդություն, ես կարողանում եմ։

Մասնակցել եմ՝

Реклама
ПОЖАЛОВАТЬСЯ НА ЭТО ОБЪЯВЛЕНИЕ

Добавить комментарий

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *